بازاریابی چریکی: آموزه ای از جنگ

 

بازاریابی چریکی، اصطلاحی است که بار اول توسط جی­کنراد لوینسون  در کتابی با عنوان «بازاریابی چریکی» در سال 1982 تشریح شد. این واژه بازگوی روشی نامنظم و غیر معمول در انجام فعالیت­های ترفیعی بر مبنای یک بودجه بسیار کم در سازمان است. ادامه مطلب
 
 

کارآفرینی   ,بازاریابی ,ای ,جنگ ,چریکی ,آموزه ,آموزه ای ,از جنگ ,چریکی آموزه ,ای از ,بازاریابی چریکی ,بازاریابی چریکی آموزهمنبع

کارآفرینی(Entrepreneurship)

دانلود رایگان پاورپوینت “کسب و کار الکترونیک”

بازاریابی چریکی: آموزه ای از جنگ

مشخصات

آخرین جستجو ها

کلینیک قو سپید تخفیف فروشگاه عرقیات نماشویی با قیمت ارزان تو بهترین خرید رو از ما داشته باش مشاوره علمی کاربردی بدون کنکور IndustrialBlog رستا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. تخفیف